TRÖTT!!!!!!!!!!!

trött av många anledningar. . .
Wilmer har varit vaken flera
nätter igen. . .skrikig och gnällig!!

var på Vc me honom idag men
den läkaren vet jag inte var
dom har hittat. . .var la den enda
som ville jobba här. . . han sa massa
kränkande saker. . .som att barn
kan skrika av andra saker än öronen,
eller att Wilmer har nog aldrig
haft öroninflammation. . .me dont like!

Gabriel är hemma igen, han har varit
det sen i torsdags. . .mååååånga utbrott
om dagen har vi. . .sååå tråkigt. . .

jag har slutat äta gotte på kvällarna iaf. . .
började även cykla idag. . .får vi se hur
länge man håller på denna gången ;) hehe. . .

nu ska jag kika lite på tv medans Pär cyklar
och sen måste jag lägga mig så jag hinner
sova lite innan Wilmer kör igång. . .

Puss!!

CYA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0