VILKEN DAG!!!!!

ARGHHH!!!!

dagen börjar gaska bra
ändå. . .men vid 10-tiden
så ringde jag Pär. . .då har
Gabriels fröken ringt honom
då jag inte hade svarat. . .
förra veckan hade dom valt
6 tjejer som skulle gå i 1-2an,
trodde vi gick säkra. . .
men nu ringde hon och sa
att dom valt andra och Pär
hade ju ingen tid att tänka efter
så han bara lyssnade. . .
men då skulle Gabriel vara 1
av dom, det skulle bli 5 killar
och 4 tjejer nu, antalet ökar hela
tiden. . .

så har vi ett tråkigt sjukdoms-
besked imon familjen. . .

PLUS att vi är mitt uppe i en
utredning på Bup för
Gabriels räkning. . .

då ringer det på dörren. . .
utanför står Pärs morfar och
undrar varför jag inte tagit in
tidningen varpå jag svarar att
jag inte visste att den var där,
han flyger i taket och börjar
tjabba om att: har du inte
tid att springa ner och kolla
om den e i brevlådan. . .

nu kom då även den nya
klasslistan och ett brev om 
varför man gjort som man
gjort. . .jag köper inte detta 
förräns jag fått träffa rektorn
och ställt alla frågor jag har
i lugn och ro. . . 

ett par glas vin får det nog
bli ikväll!!!!!!!!!!!

CYA!!

Kommentarer
Postat av: Linda S-W

Så det ska bli en 1-2 ??!!! Ja blivande 2.an är ju mega stor... Stå på er gällande vilka barn och HUR många .....

Skrattar lite lätt åt "morfar" han har nog lite för lite att göra....tur han inte bor på Sjöbol för där kan vi hämta tidningen på kvällen eller dagen efter.



Hoppas det löser sig med skolan, BUP m.m

Ha en trevlig helg och drick ett glas för mej oxå som jobbar

Kram Linda

2010-06-11 @ 17:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0