Dr. Quinn, Medicine Woman!!

mycket bra serie som jag
snart har kollat på färdigt!!
syster yster har många bra
serier. . .

Wilmer har ögoninflammation
jag har varit hes och haft ont
i halsen i 1 vecka. . .
vi har nog förbrukat 1000
näsdukar detta året, minst. . .

sååå drygt. . .försöker gråta
men kan inte. . .

bröllopet gick la sådär att sjunga
på. . .vaknade dagen innan utan
röst, inge skoj. . .men Karin
undrade om jag kunde tänka
mig att göra om det så så illa kan
det ju inte ha låtit. . .

Gabriel har lugnat ner sig lite
så det gäller att njuta så länge
det varar!! Zakarias har oxå
varit me harmonisk på dagis
säger dom. . .

igår fick vi reda på att rektorn
hade en tanke om att dela klassen
till dom ska börja 1an. . .
22 i en ren 1a och så ska det gå
7 i en 1-2a. . .inge skoj att få reda
på så här nära sommarlovet. . .
möte på måndag me ca 70 elevers
föräldrar. . .galet kommer det bli. . .

jaja allt löser sig till slut. . .

Puss!!

CYA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0