lugnet har lagt sig. . .

. . .på Helenetorpsvägen. . .
Wilmer fyller 1 år idag!!!
tänk vad tiden har gått fort
detta året. . .fattar ingenting. . .
vi har haft en supermysig dag,
hoppas bara att natten blir lugn
oxå. . .han har skrikit 2 nätter
nu igen. . .ingen feber än. . .

alla 4 barnen somnade samtidigt
här iaf även om den största somnade
i soffan. . .varför blir man sååå
ARRRGGG när dom gör det. . .jag
verkligen hatar det!!!!
bara ligger där, helt osocial och päser,
bara päsandet gör mig GALEN!!!

nu ska jag kika på tv en lten stund
till för sen mpste jag sova då
vår psykolog från Bup kommer på
hembesök imorron. . .nervigt som
bara den!!

Nattisen!!

PUSS!!

CYA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0